Order management
Alloga's oplossing voor order management biedt een complete oplossing voor uw klantorders.
Eenvoudig en gestroomlijnd management
Met de order management-service van Alloga kunt u uw processen om producten aan uw klanten te leveren stroomlijnen, ongeacht of het ziekenhuizen, apotheken, dierenartsen, winkeliers of andere zorgprofessionals zijn.
Het order management-proces is eenvoudig. De bestellingen van uw klant komen op verschillende manieren bij Alloga aan, waaronder fax, EDI, telefoon en e-mail. Nadat het account is gevalideerd, wordt de bestelling in het Alloga-systeem gemaakt. Er worden een aantal controles uitgevoerd voordat de order voor verwerking wordt doorgegeven aan het magazijn, zoals klantvalidatie, minimale/maximale bestelwaarde, hoeveelheid, etc. Zodra dit is goedgekeurd, wordt de bestelling verwerkt en aan de klant geleverd.
Planning vraag in de supply chain
Alloga biedt een geïntegreerde oplossing voor een volledig orderbeheer. Hierdoor kunt u de verkoopplanning en -prognoses coördineren met productieplanning, waardoor uw supply chain voor de gezondheidszorg efficiënter wordt.
Leer meerOrderverwerking
Alloga biedt een systeem voor orderafhandeling waarbij gebruik wordt gemaakt van geavanceerde IT-producten, zodat bestellingen snel en efficiënt worden ontvangen, verwerkt en aan uw klanten worden geleverd.
Leer meerOrder to Cash
Alloga's oplossing voor orderbeheer biedt een complete oplossing voor uw klantorders en betalingsverwerking, zodat u zich kunt concentreren op de groei van uw bedrijf.
Leer meer