Skip to Navigation Skip to main content Skip to footer
Klantenportaal

Klantenportaal

Met de Gateway en Customer Portal van Alloga kunnen uw klanten ook de bestellingen en leveringen volgen. Via het klantportal hebben uw klanten zicht op hun bestellingen.

Interface

De Alloga Gateway is verbonden met alle Alloga-locaties in heel Europa, met bijna realtime gegevens van onze klanten om bestellingen te volgen via een intuïtieve interface.

Interface

Inzicht

Ons systeem voor voorraadbeheer van apotheken biedt inzicht in verkopen, voorraad, ontvangsten en voorraadverplaatsing, zodat klanten alle informatie krijgen die ze nodig hebben.

Technologie

De Alloga Gateway en Portal ondersteunen een reeks interfacetypes (IDoc, EDIFACT en XML) over een brede selectie van overdrachtsprotocollen, waaronder AS2, FTP, SFTP.

Technologie
Neem contact op met een specialist

Neem contact op met een specialist

Neem contact op met het ervaren team van Alloga om aan de slag te gaan met de Alloga Gateway en Portal.

Het implementatieproces begint met omkaderde startvergaderingen en plannen om het proces in kaart te brengen.

Vervolgens helpt ons team u met het plannen van het implementatieproces voor de Alloga-klantenportal.

Ten slotte worden er systeemintegratieservices geleverd om uw IT-systemen met die van ons te integreren.

More Technology

More Technology

Alloga Gateway

Alloga Gateway

Alloga's partnerportal biedt nagenoeg realtime gegevens voor alle voorraad voor apotheken die op een bepaald moment in het Alloga-systeem zijn opgeslagen.

Leer meer
Technische Integratieservice

Technische Integratieservice

Alloga's Technical Integration Service maakt eenvoudige integratie mogelijk tussen ons systeem en die van onze klanten.

Leer meer

Statusbericht

  • google_tag container primary
  • status check
  • after alter