
Klantenportaal
Met de Gateway en Customer Portal van Alloga kunnen uw klanten ook de bestellingen en leveringen volgen. Via het klantportal hebben uw klanten zicht op hun bestellingen.
Interface
De Alloga Gateway is verbonden met alle Alloga-locaties in heel Europa, met bijna realtime gegevens van onze klanten om bestellingen te volgen via een intuïtieve interface.

Inzicht
Ons systeem voor voorraadbeheer van apotheken biedt inzicht in verkopen, voorraad, ontvangsten en voorraadverplaatsing, zodat klanten alle informatie krijgen die ze nodig hebben.
Technologie
De Alloga Gateway en Portal ondersteunen een reeks interfacetypes (IDoc, EDIFACT en XML) over een brede selectie van overdrachtsprotocollen, waaronder AS2, FTP, SFTP.


Neem contact op met een specialist
Neem contact op met het ervaren team van Alloga om aan de slag te gaan met de Alloga Gateway en Portal.
Het implementatieproces begint met omkaderde startvergaderingen en plannen om het proces in kaart te brengen.
Vervolgens helpt ons team u met het plannen van het implementatieproces voor de Alloga-klantenportal.
Ten slotte worden er systeemintegratieservices geleverd om uw IT-systemen met die van ons te integreren.

More Technology

Alloga Gateway
Alloga's partnerportal biedt nagenoeg realtime gegevens voor alle voorraad voor apotheken die op een bepaald moment in het Alloga-systeem zijn opgeslagen.

Technische Integratieservice
Alloga's Technical Integration Service maakt eenvoudige integratie mogelijk tussen ons systeem en die van onze klanten.